مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:412023-01-02سياسي

جان فدا| یوسفی در هوای یوسف


خبرگزاری فارس - کرمان؛ آمنه شهریارپناه: اینکه حاج قاسم عاشق شهدا بود و خانواده آنها را در قلبش جای داده بود بر کسی پوشیده نیست، اما ارتباط عاطفی او با حسین یوسف الهی قابل مقایسه نیست، او را عارف لشکر 41 ثارالله می دانست و می گفت اگر متوجه شوم کسی بیشتر از من حسین را دوست دارد، از غصه دق می کنم! هیچ کس نمی تواند عمق علاقه حاج قاسم سلیمانی نسبت به حسین یوسف الهی را به تصویر بکشد، اشک های بی امان او در مراسم تشییع پیکر حسین یوسف الهی و درخواست های پرتکرارش برای آرام گرفتن در کنار او می تواند تا حدودی نشان دهنده ماجرا باشد.

سردار حسنی سعدی مدیر گلزار  بین المللی  شهدای کرمان در گفت و گو با خبرنگار فارس از تشکیل لشکر 41 ثارالله سخن به میان آورد و با روایت ارتباط عمیق عاطفی حسین یوسف الهی و حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بعد از آزادسازی خرمشهر و همزمان با عملیات رمضان، یعنی در تیرماه سال 1361، لشکر قهرمان 41 ثارالله ایجاد شد.

وی ادامه داد: حسین یوسف الهی هم در این لشکر حضور داشت و حاج قاسم در طول سال ها ارادت ویژه ای نسبت به او از خود نشان می دهد.

حسنی سعدی با تاکید بر اینکه حاج قاسم در ده ها یادواره شهدا از حسین نام می برد و از او خاطره ها تعریف می کند، عنوان داشت: چند خاطره را از زبان حاج قاسم برای شما تعریف می کنم تا برای همگان یادآوری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| یوسفی در هوای یوسف

جان فدا| یوسفی در هوای یوسف